مرکز خرید سام سنتر تهران

مرکز خرید سام سنتر تهران

شاید قبلا نام سام سنتر را با لقب گران ترین مرکز خرید ایران شنیده باشید. پاساژی که هیچکدام از مراکز تجاری ایران به پایش نمی‌رسد و در نوع خود بسیار منحصر به‌ فرد و مجلل است. جایی که لوکس‌ترین جواهرات و پوشاک را می‌شود در آن پیدا کرد. اگر برندباز و اهل خرید کالای لوکس و کمیاب باشید، سام سنتر بهترین گزینه برای شماست. جایی که بهترین و باکیفیت‌ترین برندهای دنیا در آن شعبه دارد. حتی اگر لوکس‌ترین مرکز خریدهای ایران و تهران را که قبلا رفته‌اید در ذهن بیاورید باز هم سام سنتر با همۀ آنها متفاوت است و هیچ شباهتی به مراکزی مثل ایران‌مال و پالادیوم ندارد. در این مجتمع همه چیز متفاوت است و رنگ و بوی خاص خودش را دارد. از معماری خاص و المان‌های لوکسش بگیر تا امکانات و فروشگاه‌هایی که دارد. سام سنتر آن قدر زیبایی و جذابیت دارد که حتی اگر اهل خرید کالای گران‌قیمت و لوکس هم نباشید باید به شما بگوییم چنین جایی ارزش یکبار دیدن را دارد. تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا دربارۀ این پاساژ بیشتر بدانیم. با خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر بزرگ و زیبا، از مراکز خرید خاص آن دیدن کنید. مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با سام سنتر و عکس‌های آن

دربارۀ سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر در شمال تهران و در خیابان فرشته قرار دارد. این مرکز با هدف ارائۀ کالاهای برند و لوکس توسط شرکت معماری کانسپت در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. مجتمع سام سنتر ۹ طبقه دارد و ۲۶ واحد تجاری لوکس را در آن می‌توانید ببینید که هر کدام به برند معروفی اختصاص دارد. این مجتمع کاملا مجهز است و تمامی استانداردهای بین‌المللی را دارد و به همین خاطر لوکس‌ترین مرکز خرید تهران و ایران به حساب می‌آید. بهترین برندهای ایتالیایی، سوئیسی و آلمانی در سام سنتر شعبه دارند. با این تعاریف شما می‌توانید لوکس‌ترین و خاص‌ترین کالاهای دنیا را در سام سنتر پیدا کنید. در این پاساژ کالاهای متنوعی از جمله طلا و جواهر، ساعت، کیف و کفش، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، پوشاک مخصوص خانم‌ها و آقایان و کودکان وجود دارد. علاوه بر این فروشگاه‌ها، چند کافه و رستوران مجلل در طبقات هشتم و نهم قرار دارند و بهترین محل برای قرارهای رسمی و دوستانه و جشن‌های خانوادگی هستند. طبقات همکف و اول مخصوص برندها و فروشگاه‌هاست. طبقات سوم تا هفتم پارکینگ و طبقات هشتم و نهم به کافه و رستوران اختصاص دارد. کافه‌های معروفی مثل سام کافه، کافه تومو و رستوران‌های پارک وی، رستوران دیوان و لئون در طبقۀ هشتم و نهم قرار دارند. لذت تماشای تهران از بام سام سنتر و خوردن یک میان‌وعده خوشمزه در معروف‌ترین کافۀ مجتمع یعنی سام کافه پیشنهاد ما به شماست. چیزی که خستگی گشت و گذار خرید و بازدید را حسابی از بدنتان در می‌کند و شما را برای چند ساعتی از دنیا فارغ می‌کند.

برندهای موجود در سام سنتر

در بدو ورود به سام سنتر المان‌هایی که در سقف تعبیه شده‌اند و معماری خاص و شیکی که دارد توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. همه چیز در اوج زیبایی و نظم قرار گرفته و دیدن جذابیت‌هایش خود یک جاذبه است. با دیدن معماری خاص اروپایی و مجللش حتما به ذهنتان خواهید رسید که اینجا جای بهترین‌هاست. شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چرا این پاساژ خلوت و ساکت است و خبری از همهمه و هیاهو مراکز تجاری و خرید نیست. همانطور که قبلا گفتیم در این پاساژ محصولات لوکس و گران‌قیمت به فروش می‌رسد و طبیعتا هر کسی به سراغش نمی‌آید. در اینجا از فروشگاه‌های برندهای معمولی و ارزان‌قیمت خبری نیست و هرچه می‌بینید لوکس و خاص به نظر می‌آید. بهترین برندهای اروپایی در سام سنتر حضور دارند و هیچ کالای غیر اصلی آنجا به فروش نمی‌رسد. خیالتان راحت باشد چون تمامی کالاها گواهی اصالت دارند. برند مشهور مونت بلان یک برند آلمانی است که در زمینۀ طراحی و تولید محصولات چرمی، کیف، دستبند، خودنویس و اکسسوری‌های خاص این چنینی فعالیت دارد. با افتتاح سام سنتر در سال ۱۳۹۲ این برند برای اولین بار در ایران حضور پیدا کرد. محصولات مونت بلان آن قدر خاص است که هر آدم سخت‌پسندی را راضی می‌کند. کافیست سری به فروشگاه مونت بلان بزنید تا شما هم مثل دیگران این حرف را تأیید کنید. برند معروف دیگر ارمنجیلدو زنیا است که در زمینۀ طراحی پارچه و لباس‌های شیک و دست‌دوز اشرافی شهرت دارد. از برندهای معروفی که در سام سنتر حضور دارند می‌توان به برند ون لاک در زمینۀ لباس، برند ساعت و جواهرات کوپارد، برند ورتو در زمینۀ تولید تلفن همراه‌های جواهرنشان و لوکس، برند جواهرات بولگاری و روژ اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، برندهای باکیفیت و لوکس ایرانی هم در سام سنتر پیدا می‌شود که با دقت و سلیقۀ بی‌نظیر طراحان ایرانی طراحی شده و زمانی که از آن‌ها بازدید کنید می‌بینید که دست‌کمی از برندهای اروپایی ندارند. مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با سام سنتر و عکس‌های آن

ساعت کاری سام سنتر

مرکز تجاری سام سنتر در همۀ روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است. ساعت کاری هر کدام از رستوران یا کافه‌های این مجتمع با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع دقیق‌تر و رزرو مراسم‌ها و جشن‌ها بهتر است با آنها تماس بگیرید.

راه های دسترسی به سام سنتر

همۀ این تعریف‌ها را دربارۀ سام سنتر تا اینجا خواندید و احتمالا برایتان سؤال پیش آمده که سام سنتر کجاست و چطور باید به آنجا برویم؟ جای نگرانی وجود ندارد چون شما با هر وسیله نقلیه‌ای می‌توانید به این مرکز خرید بروید. در ادامه برایتان خواهیم گفت که چطور و از چه مسیرهایی می‌توانید به مجتمع سام سنتر بروید.

دسترسی با ماشین شخصی

اگر می‌خواهید با ماشین شخصی به سام سنتر بروید باید به شما بگوییم بهترین و سرراست‌ترین مسیر برای شما خیابان ولیعصر است. کافیست از بزرگراه چمران شمال وارد ولیعصر شمالی بشوید و مسیر را ادامه بدهید تا به پل پارک وی برسید. سپس این مسیر را به سمت شمال ادامه دهید تا به خیابان فرشته برسید. خیابان فرشته را در سمت راست خود خواهید دید. وارد این خیابان که بشوید، دویست متر جلوتر به مرکز خرید سام سنتر می‌رسید. فراموش نکنید که سام سنتر پارکینگ اختصاصی دارد و همه چیز آنجا در بهترین شکل برای شما مهیاست. مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با سام سنتر و عکس‌های آن

دسترسی با اتوبوس

اگر بخواهید با اتوبوس به سام سنتر بروید باید از خط اتوبوس تندرو (بی‌آرتی) استفاده کنید که همیشه از خیابان جمهوری به سمت پارک وی می‌رود. در ایستگاه پارک وی از اتوبوس پیاده شوید. این ایستگاه در خیابان اخگری و درست پشت سام سنتر قرار دارد. پس از پیاده شدن کافیست حدود پنج دقیقه پیاده‌روی کنید تا به مرکز خرید سام سنتر برسید. علاوه بر مسیری که گفتیم با استفاده از خط اتوبوس تندرو خیابان ولیعصر هم می‌توانید به سام سنتر بروید. پس از سوار شدن در ایستگاه محمودیه پیاده شوید. این ایستگاه درست روبروی خیابان فرشته است و با کمی پیاده‌روی به مرکز خرید سام سنتر می‌رسید.

دسترسی با مترو

اگر وسیلۀ شخصی ندارید و دوست ندارید از بی‌آرتی استفاده کنید مترو بهترین گزینه برای شماست. کافیست وارد خط قرمز رنگ یعنی خط یک مترو بشوید و در ایستگاه قیطریه پیاده شوید. حالا شما حدود دو کیلومتر تا سام سنتر فاصله دارید. اگر این مسیر برایتان طولانی است بهتر است سوار تاکسی‌های خطی بشوید و جلوی در مرکز خرید سام سنتر پیاده شوید. اگر هم اهل پیاده‌روی باشید بد نیست کمی در ولیعصر قدم بزنید و زیبایی‌هایش را از نزدیک ببینید. مرکز خرید سام سنتر کجاست؟ | آشنایی با سام سنتر و عکس‌های آن آدرس سام سنتر تهران، الهیه، خیابان فرشته، روبروی خیابان کوهیار، مرکز خرید سام سنتر

جاذبه‌های نزدیک سام سنتر

اگر از سام سنتر دیدن کردید و هنوز هم حوصله خرید و گشت و گذار در فروشگاه‌ها را داشتید باید به شما بگوییم مرکز خرید پالادیوم در نزدیکی سام سنتر قرار دارد. یک مجتمع بزرگ که هر چیزی در آن اراده کنید پیدا می‌شود. از لباس فروشی بگیر تا بهترین کافه و رستوران‌ها. اما اگر دوست دارید از مکان‌های فرهنگی بازدید کنید و کمی تفریح کنید می‌توانید به موزه موسیقی، موزه سینما، موزه دکتر حسابی یا باغ فردوس بروید. همۀ این مکان‌ها در خیابان ولیعصر واقع شده و پس از چند دقیقه رانندگی یا قدم زدن به آن خواهید رسید.

مجتمع سام سنتر در شمال تهران، یکی از جاهای دیدنی تهران و از لوکس‌ترین مراکز خرید پایتخت است که فروشندگان و مشتریان ویژه‌ای نیز دارد. معماری چشم‌نواز این بنای مجلل و حضور برندهای مشهور و معتبر داخلی و خارجی در زمینه پوشاک، کیف و کفش، ساعت، طلا و جواهرات، عطر، ‌لوازم آرایشی بهداشتی و… از مهم‌ترین ویژگی‌های سام سنتر محسوب می‌شود. وجود پارکینگ، کافه و رستوران در این مرکز خرید خاص و متفاوت نیز،‌ از جمله خدماتی است که برای رفاه بیشتر بازدیدکنندگان تدارک دیده شده و افراد بیشتری را جذب خرید یا گشت و گذار در محیطی خلوت و آرام و زیبا می‌کند؛ چراکه سام سنتر از آن دست مراکز خریدی است که خبری از شلوغی و ازدحام جمعیت در آن نیست. در ادامه این مطلب، با اطلاعاتی که برای رفتن به این مکان خاص نیاز دارید، آشنا خواهید شد.

هرآنچه لازم است پیش از بازدید از سام سنتر بدانید:

  • سام سنتر کجاست؟
  • مسیرهای دسترسی به سام سنتر
  • فروشگاه‌های سام سنتر
  • ساعت کاری سام سنتر

سام سنتر کجاست؟

ورودی مرکز تجاری سام سنتر

منبع عکس: مشرق نیوز mashreghnews.ir

سام سنتر یکی از مراکز خرید تهران است که بسیار مدرن، خاص و لوکس  به حساب می‌آید و به گمانی، گران‌ترین مرکز خرید در ایران به است که در شمال شهر تهران و منطقه الهیه واقع شده است. این مرکز تجاری اداری، در اواخر زمستان سال ۱۳۹۰ و با هدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان با بالاترین سطح کیفیت و در تراز جهانی، افتتاح و دو سال بعد در ۱۳۹۲ به بهره‌برداری عمومی رسید. طراحی و ساخت این مجموعه که برخی از آن به جزیره‌ای در قلب پایتخت تعبیر می‌کنند، بسیار متفاوت و زیباست. تا جایی‌ که در مسابقه معماری داخلی ۱۳۹۲، معماری مدرن و منحصربه‌فرد این مرکز خرید با نورپردازی و طراحی خاص نمای بیرونی و فضای داخلی، رتبه دوم را در گروه ساختمان‌های عمومی کسب کرد.

 ساختمان سام سنتر، در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع و در ۹ طبقه احداث و ۲۶ واحد تجاری ۳۵ تا ۲۰۰ متری را در خود جای داده است. پارکینگ این مجموعه نیز با گنجایش ۲۴۰ خودرو در طبقات دوم تا هفتم ساختمان قرار دارد. طبقات فوقانی بنا را نیز با چشم‌اندازی کوهستانی و کم‌نظیر و زیبا، به فودکورت و رستوران‌هایی اختصاص داده‌اند که غذاهایی از ملیت‌های مختلف را عرضه می‌کنند.

  • آدرس مرکز خرید سام سنتر: تهران، الهیه، خیابان فرشته (شهید مرتضی فیاضی) رو‌به‌روی خیابان کوهیار، مرکز تجاری سام سنتر (مشاهده روی نقشه)
  • تلفن: ۲۲۰۱۷۵۳۴
  • وب‌سایت: http://www.samcenter.ir

مسیرهای دسترسی به سام سنتر

ساختمان سام سنتر در شب

منبع عکس: luxuryproperties.ir

مجتمع تجاری سام سنتر در منطقه یک شهرداری تهران و خیابان فرشته واقع شده و از مسیر خیابان ولی‌عصر و بزرگرا‌ه‌های مدرس و چمران دسترسی دارد. برای خرید یا بازدید از مرکز خرید سام سنتر از تاکسی،‌ اتوبوس، مترو یا وسیله نقلیه شخصی می‌توانید استفاده کنید.

دسترسی به سام سنتر با اتوبوس

اگر تمایل به استفاده از اتوبوس‌های شهری دارید، دو گزینه پیش روی شما قرار دارد. در انتخاب اول کافی است سوار اتوبوس‌های بی‌آر‌تی ولی‌عصر شوید. این اتوبوس‌ها درست رو‌به‌روی خیابان فرشته ایستگاه دارند. در ایستگاه محمودیه پیاده شده و اندک مسیر باقی‌مانده را می‌توانید با تاکسی و پیاده طی کرده و خود را به سام سنتر برسانید. گزینه دوم خط بی‌آر‌تی جمهوری–پارک وی است که در خیابان اخگر ایستگاه دارد. این خیابان پشت مرکز خرید سام سنتر است و تنها پنج دقیقه پیاده روی شما را به مقصد خواهد رساند.

دسترسی به سام سنتر با مترو

چنانچه انتخاب شما برای دسترسی به سام سنتر مترو باشد، بهترین گزینه ایستگاه قیطریه در خط یک متروی تهران است. در این ایستگاه از قطار پیاده شوید و دو کیلومتر مسیر باقی‌مانده را می‌توانید از تاکسی استفاده کنید. در غیر این صورت کمی پیاده‌روی نیز، شما را به این مرکز خرید خواهد رساند.

دسترسی به سام سنتر با تاکسی و وسیله نقلیه شخصی

در هنگام استفاده از تاکسی و خودروی شخصی، بهترین مسیر برای رسیدن به سام سنتر، خیابان ولی‌عصر است. از دو بزرگراه‌ مدرس شمال و چمران شمال وارد ولی‌عصر شمالی خواهید شد. خیابان ولی‌عصر را به‌سمت شمال رفته تا به پل پارک وی برسید. سپس از آنجا نیز، حدود ۸۰۰ متر به‌سمت شمال ادامه داده تا به خیابان فرشته نزدیک شوید؛ این خیابان را در سمت راست خود مشاهده خواهید کرد. وارد خیابان فرشته شده و به مرکز خرید سام سنتر بروید.

فروشگاه‌های سام سنتر

معماری داخلی مرکز تجاری سام

منبع عکس: luxuryproperties.ir

ساختمان سام سنتر در ۹ طبقه طراحی و ساخته شده است؛ ولی سهم واحدهای تجاری در آن،‌ تنها به طبقات همکف و اول محدود می‌شود. تعداد فروشگاه‌های سام سنتر نیز از ۲۶ واحد تجاوز نمی‌کند و طراحی و تجهیزات آن را کاملا مطابق با استانداردهای جهانی در نظر گرفته‌اند. از طرفی طراحی بیضوی لابی مرکزی و تجمع کلیه فروشگاه‌ها گرداگرد آن، امکان دید وسیع و کاملی را به ویترین همه واحدها فراهم کرده است؛ امکانی که از لحاظ زیباسازی بصری نیز،‌ بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. با این همه مهم‌ترین ویژگی فروشگاه‌های سام سنتر که آن را از سایر مراکز خرید در ایران متمایز می‌کند را باید حضور برند‌های معتبر جهانی برای نخستین بار در کشور دانست.

سام سنتر محل فعالیت رسمی برندهای معتبر جهانی در تهران است

سام سنتر از آغاز کار تا به امروز،‌ صرفا مکانی برای عرضه بهترین محصولات از برترین برندهای دنیا بوده و تعدادی از این نام‌های آشنا و بین‌المللی را از ایتالیا،‌ آلمان و سوئیس، در قلب پایتخت ایران، گرد هم آورده است. هدف از این امر، علاوه بر تامین نیاز قشر خاص، مشکل پسند و البته مرفه جامعه، عرضه خدمات به گردشگران و مهمانان خارجی نیز ذکر می‌شود. افرادی که به‌دنبال محصولی خاص از نامی خاص هستند و برای تهیه آن در کشور، راه سختی در پیش داشتند.

در فروشگاه‌های سام سنتر کالاهای متنوعی برای کلیه افراد اعم از بانوان و آقایان و در همه گروه‌های سنی بزرگسالان، کودکان و نوجوانان، عرضه می‌شود. این اقلام شامل پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی (Accessory) و کالاهای مکمل نظیر طلا، جواهر، ساعت، لوازم آرایشی، عطر و ادکلن بوده و برترین برندهای جهانی آن‌ را ارائه می‌دهند. با ورود به این مرکز تجاری با نام‌های آشنایی روبه‌رو خواهید شد که هرکدام کالای متفاوتی را عرضه می‌کنند. نکته جالب توجه در مجموعه سام سنتر وجود تنها یک فروشگاه برای هر محصول بوده و با این رویکرد فارغ از رقابت، محصولات به قیمت واقعی خود فروخته می‌شوند. با برخی از مشهوترین برندهای موجود در سام سنتر و محصولاتی که در آن خواهید یافت، در ادامه بیشتر آشنا شوید.

منبع عکس‌ها: سایت‌های  سام سنتر و مشرق نیوز

 فروشگاه محصولات برند مون بلان Montblanc‎

فروشگاه‌های لوکس و خاص سام سنتر با حضور برند مون بلان افتتاح شد و این کمپانی پر آوازه، نخستین فعالیت رسمی خود در ایران را آغاز کرد. برند آلمانی و صاحب نام مون بلان، طراح و سازنده قلم، عینک آفتابی، جواهرات، محصولات چرمی و عطر است. این برند از همان بدو تاسیس در سال ۱۹۰۶ میلادی، با هدف ساخت قلم‌های لوکس، توسط یک بانکدار و مهندس آلمانی به نام‌های «آلفرد نیهمیاس» ‌و «اگوست ایبرشتاین» آغاز به کار کرد. یکی از صدها فروشگاه‌های این برند معتبر جهانی، هم اینک در مرکز تجاری سام سنتر شعبه دارد و تولیدات آن را به علاقه‌مندان این نام مجلل و گران‌قیمت عرضه می‌کند.

فروشگاه محصولات برند شوپارد Chopard

کمپانی شوپارد از دیگر برندهای مشهوری است که می‌توانید محصولات خاص آن را در مرکز تجاری سام سنتر پیدا کنید. این شرکت سوئیسی که در سال ۱۸۶۰ میلادی و توسط «لویی اولیس شوپارد» تاسیس شده، سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی تجملی و گران‌قیمت است. حال فروشگاه جهانی شوپارد نیز در سام سنتر شعبه دارد و محصولات این برند لوکس را به فروش می‌رساند.

فروشگاه محصولات برند فراتلی روزتی Fratelli Rossetti

کمپانی کفش فراتلی روزتی، یک برند ایتالیایی نام آشنا و جهانی برای دوست‌داران مد و کالاهای تجملی به شمار می‌رود. این برند از مشهورترین، قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین شرکت‌های تولیدکننده کفش در جهان است که پس از پایان جنگ جهانی دوم در دهه ۴۰ میلادی آغاز به کار کرد.  «رنزو روزتی» و برادران جوانش با تولید کفش ورزشی، کار خود را با جسارت آغاز کردند و با ساخت کفش چرمی زنانه و مردانه، به نامی آشنا در سراسر جهان تبدیل شدند. شعبه‌ای از فروشگاه‌های این برند ممتاز و با کیفیت در صنعت کفش، هم اینک در مجموعه سام سنتر وجود دارد و به عرضه مستقیم محصولات آن می‌پردازد.

فروشگاه  محصولات برند تگ هویر TAG Heuer

برند تگ هویر در رده‌بندی گران‌ترین ساعت‌های لوکس دنیا، مقام چهارم را دارد. این برند سوئیسی که در سال ۱۸۶۰ و توسط «ادوارد هویر» تاسیس شد، طراح و تولیدکننده ساعت، وسایل جانبی مد مانند عینک و گوشی‌های تلفن همراه است. ساعت مچی‌های خاص و لوکس برند تگ هویر نیز،‌ در فروشگاه این برند واقع در سام سنتر به مشتریان و علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

فروشگاه محصولات برند تروساردی Trussardi

شرکت تروساردی یک خانه مد به سبک ایتالیایی است که به تولید کالاهای لوکس در جهان شهرت دارد. این کمپانی در ۱۹۱۱ میلادی توسط شخصی به نام «دانته تروساری» و به‌عنوان تولیدکننده دستکش‌های چرمی تاسیس شد. پس از دهه ۶۰ میلادی این برند لوکس جهانی محصولات خود را به لوازم‌خانگی و اداری، کیف‌های دستی، چمدان و کت‌های چرمی و عطر و ادکلن گسترش داد. شعبه‌ای از تولیدات بسیار شیک و خاص این برند نام آشنا را در مرکز خرید سام سنتر خواهید یافت.

فضای داخلی بخش تجاری سم سنتر

منبع عکس: aea.ir

علاوه بر برندهای فوق الذکر، برند ارمنجیلدو زنیا (Ermenegildo Zegna) تولیدکننده پارچه و لباس‌های شیک و دست دوز خیاطان ماهر ایتالیایی، برند آلمانی قدیمی و مشهور ون لاک (Van Laack) در حوزه پوشاک بانوان و آقایان، برند بریتانیایی ورتو (verto) تولید‌کننده گوشی‌های لوکس و دست‌ساز تلفن همراه و برندهای اشرافی جواهرات بولگاری (Bulgari) و روژ (Roje Jewelry)، از دیگر فروشگا‌های مشهور و مجلل سام سنتر هستند. چندین برند خاص از طراحان موفق ایرانی نیز در این مزکز تجاری به عرضه محصولات خاص خود مشغول‌اند. فروشگاه‌هایی که چنانچه ذکر شد در طبقات همکف و اول این مرکز تجاری مدرن قرار گرفته‌اند.

ساعت کاری سام سنتر

پارکینگ مجتمع سام سنتر

منبع عکس: luxuryproperties.ir

مجتمع سام سنتر در تمام روزهای هفته به غیر از ایام سوگواری، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲:۳۰ دقیقه شب، پذیرای مشتریان و بازدیدکنندگان خود است. توجه داشته باشید که ساعت کاری هریک از کافه‌ها و رستورا‌ن‌های سام سنتر، با بخش تجاری و نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

مجتمع سام سنتر در شمال تهران در محله الهیه واقع شده است و یکی از چندین پاساژ لوکس در این محدوده به شمار می‌رود. معماری این مجتمع بسیار جذاب و مجلل است و انواع برندهای داخلی و خارجی در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، ساعت، طلا و جواهرات، عطر، ‌لوازم آرایشی بهداشتی و غیره در این مرکز حضور دارند. سام سنتر در خیابان فرشته تهران قرار گرفته است. سام سنتر در ۹ طبقه ساخته شده اما تنها ۲۶ مرکز تجاری را در خود جای داده است. فروشگاه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود ندارد و تنها باید به قصد خرید از برندهای بسیار لوکس و جهانی وارد این پاساژ شوید. در طبقه نهم این پاساژ، یک فودکورت بزرگ با چهار رستوران مجلل و لوکس قرار دارد. بسیاری از مشتریان تنها به خاطر استفاده از همین رستوران‌های با کیفیت و عالی به این مرکز خرید می‌روند. اگر قصد خرید واحد تجاری- اداری در محدوده فرشته را دارید می‌توانید بر روی این مرکز هم حساب باز کنید. در ادامه با معرفی بیشتر این مرکز همراه ما شوید.   سام سنتر  

معرفی سام سنتر

سام سنتر مرکز خریدی مدرن، لوکس و بسیار خاص است که یکی از گران‌ترین مراکز خرید در شمال تهران به شمار می‌رود. این مرکز در محدوده الهیه و خیابان فرشته قرار گرفته است و گزینه خوبی برای اجاره واحد تجاری و اداری در الهیه است. این مرکز تجاری اداری، در اواخر زمستان سال ۱۳۹۰ و با هدف ارائه خدمات متمایز به مشتریان با بالاترین سطح کیفیت و در تراز جهانی، افتتاح شد. حدود دو سال بعد در  سال ۱۳۹۲ این مرکز  به بهره‌ برداری عمومی رسید. طراحی و ساخت این مجموعه که برخی آن را به جزیره‌ای در قلب پایتخت تعبیر می‌کنند، بسیار متفاوت و زیباست. تا جایی‌ که در مسابقه معماری داخلی ۱۳۹۲، معماری مدرن و منحصر به ‌فرد این مرکز خرید با نورپردازی و طراحی خاص نمای بیرونی و فضای داخلی، رتبه دوم را در گروه ساختمان‌های عمومی به دست آورد.   سام سنتر

مساحت و فضاهای سام سنتر

ساختمان سام سنتر در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع ساخته شده است. این مرکز ۹ طبقه داشته و ۲۶ واحد آن تجاری است که از ۳۵ تا ۲۰۰ متر را شامل می‌شود. پارکینگ این مجموعه ظرفیت ۲۴۰ خودرو را داشته و در طبقات دوم تا هفتم این مجموعه قرار گرفته است. طبقات بالایی سام سنتر چشم انداز کوهستان دارد و به فود کورت و رستوران‌های این مجموعه اختصاص دارد و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در آنها سرو می‌شود. علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب این مرکز حضور برندهای معتبر نیز در این مجموعه موجب رونق بسیار آن شده است. نمایندگانی از برند‌هایی مثل تام فورد، گوچی، مون بلان، چروتی، جواهرات روژه، کت و شلوار میزورا، بولگاری، زگنا و غیره در این پاساژ حضور دارند. به همین دلیل هم افرادی که به دنبال جنس‌های اصل هستند به این مرکز خرید می‌روند. درواقع در سام سنتر تنها یک فروشگاه برای هر محصول بوده و با این رویکرد و به دور از رقابت، محصولات به قیمت واقعی خود فروخته می‌شوند.   سام سنتر  

دسترسی به این مرکز اداری تجاری

دسترسی به سام سنتر با استفاده از حمل و نقل عمومی و وسیله شخصی فراهم است. پارکینگ اختصاصی و استاندارد مرکز خرید سام سنتر دارای دو مسیر دسترسی است که یکی از خیابان فرشته و ورودی دیگر از بزرگراه مدرس به این مرکز می‌رسند.

  1. دسترسی از خیابان ولیعصر: نزدیک بودن خیابان ولیعصر به این مرکز دسترسی به آن را بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید از هر نقطه از شهر وارد این خیابان شده و پس از ورود به خیابان فرشته به مقصد خود برسید. اگر از سمت شرق ولیعصر حرکت کرده‌اید، از بزرگراه چمران وارد خیابان ولیعصر شوید. خیابان فرشته سمت راست شما قرار دارد که پس از ۲۰۰ متر به آن می‌رسید. سام سنتر نیز در ۳۰۰ متری این خیابان است.
  2. دسترسی از خیابان اخگری: این مسیر از سمت غرب ولیعصر شما را به سام سنتر می‌رساند. در این مسیر وارد بولوار مدرس شوید. از بولوار مدرس قبل از رسیدن به پل پارک وی وارد فرعی سمت راست یعنی خیابان اخگری شوید. در این خیابان پس از میدان وارد خیابان فرشته خواهید شد.
  3. دسترسی با اتوبوس: ایستگاه اتوبوس پارک وی در خیابان اخگر درست پشت مرکز خرید سام سنتر است. این خط اتوبوس تندرو از خیابان جمهوری به سمت پارک وی می‌رود. پس از پیاده شدن در این ایستگاه با ۵ دقیقه پیاده روی به مرکز خرید سام سنتر خواهید رسید. علاوه بر این، خط تندرو خیابان ولیعصر نیز می‌تواند شما را به این مقصد برساند. کافی است در ایستگاه محمودیه که روبروی خیابان فرشته است پیاده شوید.

 

اطلاعات تکمیلی سام سنتر فرشته

آدرس: تهران، منطقه الهیه، خیابان فیاضی(فرشته)، روبروی خیابان کوهیار تلفن: ۲۲۰۱۷۵۳۴ وب‌سایت: http://www.samcenter.ir ساعات دسترسی سام سنتر هر روز هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب باز است. اماساعت کار کافه‌ها و رستوران‌های داخل پاساژ متفاوت است:

  • ساعت کار سام کافه: هر روز از ساعت ۹ الی ۲۲
  • ساعت کار رستوران دیوان: هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ الی  ۲۳
  • ساعت کار رستوران پارک وی: هر روز هفته از ساعت ۱۰ الی ۲۴
  • ساعت کار رستوران لئون: هر روز هفته از ساعت ۹ الی ۲۴
  • ساعت کار کافه تومو: هر روز هفته از ساعت ۸ الی ۲۳:۳۰
  • ساعت کار سام کافه: هر روز هفته از ساعت ۸ الی

 

جمع بندی

  • مجتمع سام سنتر در شمال تهران واقع شده است و یکی از چندین پاساژ لوکس در این محدوده به شمار می‌رود.
  • سام سنتر در خیابان فرشته تهران قرار گرفته است. سام سنتر در ۹ طبقه ساخته شده اما تنها ۲۶ مرکز تجاری را در خود جای داده است. فروشگاه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود ندارد و تنها باید به قصد خرید از برندهای بسیار لوکس و جهانی وارد این پاساژ شوید.
  • سام سنتر مرکز خریدی مدرن، لوکس و بسیار خاص است که یکی از گران‌ترین مراکز خرید در شمال تهران به شمار می‌رود.
  • ساختمان سام سنتر در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع ساخته شده است. این مرکز ۹ طبقه داشته و ۲۶ واحد آن تجاری است که از ۳۵ تا ۲۰۰ متر را شامل می‌شود.
  • علاوه بر ظاهر زیبا و جذاب این مرکز، حضور برندهای معتبر نیز در این مجموعه موجب رونق بسیار آن شده است. نمایندگانی از برند‌هایی مثل تام فورد، گوچی، مون بلان، چروتی، جواهرات روژه، کت و شلوار میزورا، بولگاری، زگنا و غیره در این پاساژ حضور دارند.

معمار:سمیه نایب عباس،نازنین افشار،فاطمه براتی پور

موقعیت:تهران

دسته بندی:مجتمع

سال پروژه:۲۰۱۱

مرکز خرید سام، تجلی تجمل در خیابان فرشته تهران

اختصاصی ساختمان آنلاین: تهران شهر مجتمع‌های تجاری بزرگ و کوچکی است که قرار است تا سال‌های آینده جای مغازه‌ها و فروشگاه‌های خطی را بگیرند. وجود مجتمع‌های تجاری در کلان‌شهرهای شلوغ و پر ترافیکی مانند تهران، باعث کاهش حجم ترافیک می‌شود. علاوه بر این برندهای معتبر و مشهور ترجیح می‌دهند در مجتمع‌های تجاری مستقر شوند. به همین دلیل در مناطق شمالی شهر تهران روز به روز به تعداد مجموعه‌های تجاری افزوده می‌شود. در این مناطق عمدتا مجتمع‌هایی ساخته می‌شود، که گاه بسیار لوکس، متفاوت و خاص هستند و برندهای لوکس را در خود جای می‌دهند.

مجتمع تجاری تجاری سام یا سام سنتر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید تهران است که در منطقه‌ی الهیه و خیابان فرشته واقع شده است. معماری این مرکز را دفتر معماری کانسپت بر عهده داشته است  معماران آن سمیه نایب عباس، نازنین افشار و فاطمه براتی پور بوده‌اند. این مجتمع در زمستان سال ۱۳۹۰ راه‌اندازی شده است. هدف از ساخت این مرکز خرید لوکس گردآوری برندهای بین‌المللی و ارائه‌ی کالاهای لوکس و متنوع در سطح کلاس جهانی به مشتریان بوده است.

مجتمع تجاری سام سنتر در زمینی به مساحت ۱۷۵۰ متر مربع ساخته شده است. فضای تجاری آن، مساحت ۲۳۵۰ مترمربع را در برگرفته است. سام سنتر در ۹ طبقه بنا شده است که طبقه اول و همکف آن را بیست و شش فروشگاه تجاری در ابعاد ۳۵ تا ۲۰۰ متری اشغال کرده است. این مجتمع دارای دویست پارکینگ به مساحت کلی۱۴۰۰۰ مترمربع است که از طبقه دوم تا هفتم وجود دارند. همچنین رستورانی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در طبقه ۹ مجتمع تجاری سام سنتر قرار دارد و آشپزخانه‌ای در طبقه‌ی هشت آن نیز ساخته شده است. چشم‌انداز رستوران این مجموعه از طبقه نهم، کوه‌های شمال تهران است که منظره‌ای بی‌بدیل و دوست‌داشتنی‌ است.

سام سنتر به دلیل معماری داخلی ویژه‌اش در سال ۱۳۹۲ توانست رتبه دوم گروه ساختمان‌های عمومی در مسابقه معماری داخلی از آن خود کند.

مرکز خرید سام سنتر به دلیل وجود اِلمان‌های به کار رفته در معماری‌اش در پارادایم معماری مدرن جای گرفته است و به همین خاطر یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید ایران به شمار می‌رود که دارای مشتریان خاصی است. از آنجایی که این مرکز از الگو‌های مجتمع‌های تجاری لوکس دنیا پیروی کرده است، در ایران به نوعی الگوی داخلی برای مراکز خرید مشابه تبدیل شده است. مخاطب هدف مجتمع تجاری سام سنتر، قشر مرفهی است که انتظاری در سطح مراکز خرید جهانی از سام سنتر دارد به همین دلیل معماران این مجموعه تلاش کرده‌اند تا این مجتمع را با استانداردهای جهانی طراحی کنند و بسازند. نمونه‌های برگزیده برای الگوبرداری مجتمع تجاری سام دوبی‌مال، امارات مال و ایستیانا پارک ترکیه بوده‌اند. سام سنتر چندان بزرگ و شلوغ نیست و دلیل این موضوع این است که ایده‌ی اصلی این مرکز تجاری بر خاص و لوکس بودن آن تمرکز داشته است، بنابراین سام‌سنتر می‌تواند از ۵ تا ۱۰ درصد جمعیت پذیرایی کند، تا محیط این مرکز شلوغ و پر ازدحام نشود.

نمای مجتمع تجاری سام‌سنتر از دو پسته ساخته شده از جنس لمینیت فشرده است که در لایه‌ی بیرونی آن پانچ شده است. همچنین دیوارهای ماسونری طبقات پارکینگ نیز در لایه‌ی درونی با استفاده از همین متریال لمینیت فشرده پانچ شده است، در میان دو پوسته‌ی نمای ساختمان نورپردازی‌هایی اعمال شده است که در شب ساختمان را مانند یک جعبه‌ی درخشان جلوه‌گر می‌کند.

به گزارش ساختمان آنلاین: در قسمت بیرونی مجتمع و در محدوده‌ی پیاده‌روی‌ای که ورودی اصلی آن می‌رسد، سنگ‌های شیارداری به رنگ خاکستری تعبیه شده است که در تناسب با پلکان سفید و صیقلی ورودی اصلی قرار دارد. علاوه بر این با استفاده از عناصر دکوراتیو و سقف‌ نورپردازی شده، نوعی تضاد بین پیاده‌رو و محیط اطراف ساختمان پدید آمده است. همچنین در این ساختمان آبنمای دیواری نیز تعبیه شده است.

در طراحی مرکز خرید سام، این ایده‌ی بنیادین وجود داشت که محیط لابی به عنوان یک فضای کانونی ایفای نقش کند و فضایی پویا پیرامون آن شکل بگیرد. به همین دلیل لابی وسیع مرکزی با تعبیه‌ی فروشگاه‌های پیرامونی، در محور یک بیضی ایجاد شده‌اند. این لابی بیضی شکل، دید تمام به ویترین فروشگاه‌ها را از تمام قسمت‌ها فراهم ساخته است. همچنین، تلاش شده است تا عناصر سازه‌ای دیگری که در این قسمت به کار رفته‌اند پنهان باشند و از ایجاد خطوط افقی و خطوط عمودی واضح نیز پرهیز شود تا، آشفتگی بصری که معمولا در مجتمع‌های تجاری و مراکز خرید شاهدش هستیم به حداقل برسد.

درباره‌ی لابی چهار رستوران‌ بین‌المللی که در طبقه بالایی جای گرفته‌ است نیز می‌توان گفت که این فضا در واقع یک فضای عبوری است که با استفاده از قطعات بزرگ شیشه های ضخیم و تیره رنگ در تضاد با سطح درخشانی که از پشت نورپردازی می‌شود حالت تعلیق به خود گرفته‌اند.

پارکینگ اختصاصی و استاندارد مرکز خرید سام سنتر دارای دو مسیر دسترسی است که یکی از خیابان فرشته و دیگری از بزرگراه مدرس به این مرکز می‌رسند. سام کافه یکی از بهترین و لوکس‌ترین کافه‌های تهران نیز در این مرکز تجاری قرار دارد.

نکات مثبت

  • ۲۴۰ واحد پارکینگ بین طبقات دو تا ۷
  • دارای فودکورت با چهار رستوران شیک و لوکس
  • حضور نمایندگی‌ اصلی برندهای جهانی
  • سیستم اطفاء حریق
  • ویو عالی فودکورت به تهران از طبقه نهم
  • وجود سرویس بهداشتی در پاساژ
  • وجود خودپرداز در داخل پاساژ

نکات منفی

  • بیش از اندازه گران و لوکس
  • تنها ۲۶ واحد تجاری در این پاساژ مشغول به کار هستند
  • تنوع کم
  • عدم وجود امکانات رفاهی کافی
  • عدم وجود امکانات تفریحی و فرهنگی

تهران، این پایتخت شلوغ و پر هیاهو هر روز در حال پیشرفت است. زمانی که پا در محله‌های گران‌قیمت تهران می‌گذارید، انگار که در یک کشور اروپایی و امروزی قدم گذاشته‌اید. این رویه تا جایی ادامه داشته که می‌توان در همین تهران خودمان، پاساژهایی را پیدا کرد که از نظر لوکس بودن با پاساژهای خارج از کشور قابل رقابت هستند. چند سالی است با همین طرز فکر، پاساژ‌های لوکس، بزرگ و زیبایی در سطح شهر تهران ساخته شده‌اند. یکی از لوکس‌ترین پاساژها، مرکز خرید سام سنتر تهران نام دارد. این مرکز خرید بزرگ، لوکس و جنجالی در خیابان فرشته تهران، یعنی یکی از گران‌ترین محله‌های پایتخت قرار گرفته و مشتریان کاملا مخصوص به خود را دارد.

مرکز خرید سام سنتر تهران، جزیره‌ای لوکس خارج از ایران

مرکز خرید سام سنتر
مرکز خرید سام سنتر

بسیاری از ساکنین مناطق گران قیمت تهران، برای خرید خود، عازم کشور‌های دیگر می‌شدند. دلیل آن هم تنها عدم حضور برند‌های لوکس جهانی در تهران بود. این مساله تا سال ۱۳۹۲ در تهران وجود داشت. اما در همان سال، پاساژی با نام مرکز خرید سام سنتر در تهران افتتاح شد. پاساژی که امروزه آن را به جرات لوکس‌ترین مرکز خرید تهران می‌توان لقب داد.

سام سنتر تهران

زمانی که پا به این مرکز خرید تهران می گذارید، انگار که وارد یک جزیره دیگر شده‌اید. جزیره‌ای که در خارج از ایران قرار دارد. معماری و دکوراسیون داخلی این مرکز خرید، کاملا در حد و اندازه پاساژهای روز اروپایی است. لوکس و لاکچری بودن را حتی می‌توان از در و دیوار این پاساژ متوجه شد.

مرکز خرید سام سنتر
سام سنتر تهران

این مرکز خرید در خیابان فرشته تهران قرار دارد. سام سنتر در ۹ طبقه ساخته شده اما تنها ۲۶ مرکز تجاری را در خود جای داده. همین موضوع نشان می‌دهد که شاید این مرکز خرید مکان مناسبی برای یک پاساژگردی ساده نباشد. فروشگاه‌های متنوعی در این مرکز خرید وجود ندارد و تنها باید به قصد خرید از برندهای بسیار لوکس و جهانی وارد اینجا شوید. البته در طبقه نهم این پاساژ، یک فودکورت بزرگ با چهار رستوران مجلل و لوکس قرار دارد. بسیاری از مشتریان تنها به خاطر استفاده از همین رستوران‌های با کیفیت و عالی عازم مرکز خرید سام سنتر تهران می‌شوند.

رستوران مرکز خرید سام سنتر
رستوران مرکز خرید سام سنتر

اما تنها ظاهر و فضای داخلی سام سنتر نیست که باعث شده آن را لوکس‌ترین پاساژ تهران بدانند. بلکه حضور برند‌های معتبر جهانی است که دلیل اصلی تبدیل این پاساژ به یک مرکز خرید مناسب برای سرمایه‌داران تهران است. جالب است بدانید که نمایندگی‌های اصلی برند‌هایی مثل تام فورد، گوچی، مون بلان، چروتی، جواهرات روژه، کت و شلوار میزورا، بولگاری، زگنا و غیره در این پاساژ حضور دارند. پس اگر شما هم به دنبال خرید یک برند اصلی هستید، تنها باید به سام سنتر تهران مراجعه کنید.

جاهای دیدنی اطراف مرکز خرید سام سنتر

موزه دکتر حسابی
موزه دکتر حسابی

پس از پاساژگردی در مرکز خرید سام سنتر ، نوبت این می‌رسد که کمی از جاذبه‌های اطراف آن لذت ببرید. اگر چنین قصدی دارید، باید بدانید که می‌توانید به موزه هنر یا باغ هنر سری بزنید. این باغ در خیابان دکتر حسابی و دقیقا رو به روی موزه دکتر حسابی قرار دارد. همچنین بازدید از موزه دکتر حسابی نیز خالی از لطف نخواهد بود. موزه موسیقی و موزه سینما هم در محدوده الهیه و خیابان ولیعصر قرار دارند. همچنین می‌توانید به مرکز خرید پالادیوم نیز مراجعه کنید که در خیابان مقدس اردبیلی (پیراسته سابق) قرار دارد.

مرکز خرید سام سنتر تهران

اطلاعات بازدید از سام سنتر

ساعت کار: ۱۰ صبح تا ۲۲:۳۰ شب

هزینه بازدید: رایگان

آدرس سام سنتر : تهران، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر

دسترسی : شما می‌توانید از وسیله نقلیه شخصی، مترو، اتوبوس و تاکسی برا رسیدن به آنجا استفاده کنید.

  • وسیله نقلیه شخصی

برای رفتن به مرکز خرید سام سنتر تهران تنها کافیست خودتان را به چهار راه پارک‌وی برسانید. به این منظور می‌توانید از اتوبان صدر وارد مدرس شمال شده و زیر پل پارک وی، مسیر ولیعصر شمال را انتخاب کنید. به علاوه اینکه از سمت چمران شمال هم می‌توانید به همین شکل وارد خیابان ولیعصر شمال شوید. از آنجا که خیابان ولیعصر، جنوبی‌ترین نقطه تهران را به شمالی‌ترین نقطه آن وصل می‌کند، پس از هر جای تهران که وارد خیابان ولیعصر شوید، باید مسیر را به سمت شمال آنقدر ادامه دهید تا به پل پارک‌وی برسید. از آنجا اگر حدود ۸۰۰ متر به سمت شمال بروید، سمت راست خود خیابان فرشته را مشاهده می‌کنید. وارد خیابان فرشته شوید و کمی جلوتر مرکز خرید سام تهران را مشاهده خواهید کرد.

  • مترو

بهترین مسیر دسترسی به مرکز خرید سام سنتر تهران با مترو، پیاده شدن در ایستگاه قیطریه است. ایستگاه قیطریه در خط یک یا همان خط قرمز قرار دارد. فاصله ایستگاه متروی قیطریه تا سام سنتر حدود دو کیلومتر است. پس یا این فاصله را پیاده باید پشت سر بگذراید یا یک تاکسی بگیرید.

  • اتوبوس

اتوبوس بی آر تی ولیعصر دقیقا سر خیابان فرشته ایستگاه دارد. نام این ایستگاه محمودیه بوده و در خیابان ولیعصر قرار دارد. از آنجا هم می‌توانید پیاده یا با تاکسی به مرکز خرید سام سنترتهران برسید.

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۰۱۷۵۳۴

آدرس مرکز خرید سام سنتر روی نقشه گوگل

مرکز خرید سام سنتر تهران
مرکز خرید سام سنتر تهران

چرا سام سنتر را باید انتخاب کنیم؟

مرکز خرید سام سنتر
مرکز خرید سام سنتر

مرکز خرید سام سنتر

فهرست مطالب