برج چند منظوره تجاری اداری آرمیتاژ

برج های چند منظوره
برج های چند منظوره برج هایی هستند که به صورت همزمان خدماتی شامل تجاری، اداری، تفریحی و خدماتی را ارائه می دهند

آرمیتاژ

مجموعه خدمات برج چند منظوره آرمیتاژ

آژانس مسافرتی:

مالکان برج برای سفرهای داخلی و خارجی خود، کارکنان و مهمانانشان با اهداف تجاری و حتی رفع نیازمندی‌های سفر برای خودشان و اعضای خانوادهشان نیازمند استفاده از خدمات مسافرتی هستند. تیم مدیریتی و گردشگری در سراسر کشور امکان استقرار معتبرترین و کاراترین این آژانس کرده است تا همه نیازهای سفر، اقامت، گردشگری تجاری و تفریحی مالکان و ساکنان برج و حتی مراجعهکنندگان به بهترین شکل پاسخ داده شود.

مرکز مالی و فاینانس مدیریت زمان اگر در اولویت همیشگی مدیران باشد بهره‌وری بالا پاداش شایسته‌ایی است که برای تعهد به انجام کار از طریق روش‌های حرفه‌ای دریافت خواهند کرد. همه مدیران در طول مدیریتشان شاید امکان فراگیری روش‌های حرفه‌ای کار را نداشته باشند و بر همین اساس در هنگام انجام دادن کار به روش‌های معمولی و سنتی، زمان بیشتری را از دست می‌دهند و نسبت به رقبا از بهره‌وری پایین‌تری برخوردار خواهند بود. تعهد سازندگان برج آرمیتاژ گلشن به ارائه بهترین خدمات به مالکان و ساکنان برج، ما را برآن داشت که مرکز مالی و فاینانس ویژه و منحصربه‌فردی را در برج طراحی نماییم. برخی از خدماتی که در این مرکز دریافت خواهید کرد به شرح زیر معرفی می‌شوند: 1. استقرار شعبات معتبرترین بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کشور 2. ایجاد سالن مجازی کارگزاری بورس و اوراق بهادار با بهترین امکانات و کارشناس مستقر 3. استقرار شعبات معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه بیمه، سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه

صرافی .مدیریت زمان از طریق ایجاد امکانات در برج، یکی دیگر از اهداف طراحان و سازندگان برج بوده است. صرافی مستقر در برج نیز از بین معتبرترین صرافان کشور انتخاب شده است تا کلیه خدمات مرتبط را در وهله اول به ساکنان و در وهله دوم به همه مراجعین و همشهریان ارائه نماید. با توجه به استقرار نظام اداری در برج و خدمات بیزینس سنتر اطلاعات قیمتی روزانه ارز، طلا و سکه توسط صرافی برج در اختیار مالکان قرار خواهد گرفت.

فضاهای شیشه‌ای گفتگو علاوه‌بر ایجاد فضای عمومی گفتگو و ملاقات در 1000 متر لابی مجلل بیزینس‌سنتر، برای ملاقات و گفتگوهای خصوصی‌تر فضاهای شیشه‌ای ایجاد شده است که مالکان بتوانند در یک فضای خصوصی‌تر به گفتگو و کسب و کار بنشینند.

دفتر پیشخوان ارسال و دریافت مراسلات و بسته‌های پستی برای همه شرکت‌ها و مشاغل یکی از کارهای همیشگی و تأثیرگذار در مدیریت زمان است. باجه پستی برج خدمات ویژه‌ای را به مالکان برج ارائه خواهد داد: • ارسال و دریافت بسته‌های پستی به‌صورت VIP برای مالکان • ارائه خدمات مرتبط با پست برای مالکان • ارائه خدمات ارسال بسته‌های خاص مانند کارت‌های تبریک کارت‌های دعوت، بروشور، کاتالوگ و امثال آن • انجام کلیه امور الکترونیکی

سالن‌های کنفرانس فضای شیشه‌ای گفتگو، گرچه کاربری خوبی برای جلسات خصوصی دارند؛ اما برای جلسات طولانی همواره این نیاز وجود دارد که فضاهای مورد استفاده کاملاً خصوصی باشند و علاوه‌بر آن به‌لحاظ فضا، امکانات صوتی، مبلمان و … مجهزتر باشند. ما برای جلسات شما با توجه به تعداد مهمانان اتاق‌های کنفرانس 20 تا 40 مترمربعی تدارک دیده‌ایم. در این سالن‌ها می‌توانید گردهمایی کاری داخلی، جلسات آموزشی، کنفرانس‌های تجاری و تبلیغاتی و هر رویداد دیگری که مدّنظر دارید را اجرا و مدیریت کنید. تمام امکانات برج برای برگزاری بهتری و موفق‌ترین جلسات در اختیار شماست.

روف گاردن برجی با دو روف‌گاردن یکی همجوار با فودکورت با چشم‌اندازی بی‌نظیر، مکانی آرام و زیبا برای استراحت و گردهمایی‌های دوستانه و خانوادگی و دیگری بر فراز ارتفاع … برج، با آسانسورهای اختصاصی.

کافه آرمیتاژ کافه آرمیتاژ در طبقه فوقانی برج در جوار موزه هنرهای آرمیتاژ، محلی مناسب و لوکس برای گردهمایی مدیران، مالکین و اعضای باشگاه مشتریان آرمیتاژ می‌باشد.

کلوپ ورزشی و سلامت مجموعه آبی شامل: (استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن‌های بدنسازی و یوگا، سالن بیلیارد، سالن بولینگ) ایجاد تمام امکانات ورزشی و تفریحی در برج تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم ایجاد بهترین ساعات تفریحی و ورزشی برای کلیه ساکنان، مالکان و مراجعه‌کنندگان برج است. اولویت ما این است که همزمان با انجام فعالیت‌های روزانه امکاناتی را برای شما فراهم آوریم تا در نزدیک‌ترین و در عین‌حال مجهزترین و معتبرترین مرکز ورزشی، پزشکی و رفاهی شرق کشور، ساعات خوب و خوشی را سپری کنید. در راستای ارائه خدمات ورزشی و رفاهی، در برج مرکز پزشکی و سلامتی نیز تدارک دیده شده است که در تمامی ساعت‌های فعال برج با استقرار پزشک متخصص و کادر پزشکی متبحر نیازمندی‌های پزشکی کلیه ساکنان برج تأمین شود. مهم‌ترین خدمات این مرکز به شرح زیر خواهد بود: • ارائه خدمات پزشکی اورژانسی در ساعات فعالیت برج به همه ساکنان و مالکان • ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به مراجعه‌کنندگان و مهمانان برج • ارائه خدمات پزشکی دوره‌ای و کنترلی برای همه ساکنان و مالکان • ارائه مشاوره‌های پزشکی دوره‌ای برای همه ساکنان و مالکان

رستوران بین‌المللی رستوران بین‌المللی برج آرمیتاژ یک مکان لوکس جهت برگزاری جلسات پذیرایی از مهمانان و مالکین برج با ارائه سرویس VIP می‌باشد.

روم‌سرویس آماده هستیم تا خدمات روم‌سرویس و خانه‌داری مطابق با استانداردهای خانه‌داری بهترین هتل‌های دنیا را به همه واحدهای برج ارائه نماییم. در این سرویس آماده‌ایم تا: • تأمین و تجهیز مواد مصرفی بهداشتی و شوینده واحد • ارائه خدمات تعمیراتی اثاثیه و منصوبات داخل واحد

مرکز خدمات خانه داری در راستای ارائه سرویس‌های خاص، مرکز خدمات خانه‌داری برج‌ به‌صورت 24 ساعته همانند یک هتل بین‌المللی آماده خدمت‌رسانی به مالکین واحدها می‌باشد.

تاکسی سرویس برج به یک مرکز تاکسی سرویس 24 ساعته مجهز شده است تا به همه ساکنان و مالکان و مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات نماید. این مرکز علاوه‌بر سرویس‌های نرمال خدمات ویژه زیر را نیز ارائه خواهد داد: • اجاره خودرو بدون راننده • ارائه خدمات خودرویی تشریفاتی برای همه • ارائه سرویس بین شهری با خودروهای خاص • ارائه سرویس جابه‌جایی کالا • ارائه سرویس ایاب ذهاب دوره‌ای و زمانبندی برای ساکنان و مالکان

کارواش کارنس • به محض ورود به پارکینگ و در صورت درخواست مالکان، خودرو در محل پارک، با مواد و روش‌های جدید شستشو و نظافت خواهد شد. • امکان شستشو خودرو با توجه به درخواست زمانی شما برای حضورتان با خودروی کارواش شده در ساعات خاص در خارج از برج. • ارائه سرویس‌های ویژه کارواش مانند واکس و پولیش بدنه، داشبورد و لاستیک و همچنین خشکشویی داخل خودرو با هماهنگی قبلی. کارواش اتوماتیک ، تراک واش ، کارواش خودکار ، شرکت شهاب ابتکار 18 سال فعالیت در زمینه راه اندازی و تولید کارواش اتومات ، تراک واش اتوماتیک ، باس واش ، کارواش دروازه ای و تونلی و سیستم های مکانیزه شستشوی خودرو ، اتوبوس

لاندری لاندری برج به‌عنوان یک سرویس VIP آماده ارائه خدمت به مالکین و اعضای باشگاه مشتریان آرمیتاژ می‌باشد.

پارکینگ پارکینگ‌های برج علاوه‌بر این که در ساخت آن‌ها از بهترین امکانات و مصالح استفاده شده است امکاناتی را برای خریداران بوجود می‌آورند که تاکنون در شرق کشور دیده نشده است و در کشور نیز کم‌نظیر می‌باشد. برخی از این امکانات به شرح زیر است: • کنترل تصویری تمام نقاط پارکینگ به‌صورت 24 ساعته • عدم امکان پارک خودرو غیر در پارکینگ شما از طریق تجهیزات مکانیکی و الکترونیکی همزمان • استقرار کلیه امکانات استاندارد جلوگیری از حوادثی مانند حریق و تصادف و امثالهم • برقراری مکانیزم SIGNINIG استاندارد در تمامی پارکینگ • ایجاد امکانات دیجیتال کنترل تردد برای تمامی خودروها اعم از مالکان و ساکنان و مراجعه‌کنندگان و مهمانان و امکان ارائه گزارش تردد برای مالکان.

کارپردازی و تحصیل‌داری بدون شک برج آرمیتاژ گلشن محل کسب و کار همه بزرگان و حرفه‌ای‌هایی خواهد بود که دامنه کسب و کارشان فراتر از مرزهای ایران است و تفاوت ساعات و روزهای کاری در کشورهای مختلف نسبت به ایران باعث می‌شود که بهره‌وری کار به‌میزان زیادی کاهش یابد و محدودیت‌های خاصی بروز نماید. در چنین برج معظمی، وقتی مرکز خدمات تجاری برای شما تدارک دیدیم و همه امکانات لازم را فراهم کردیم تا به بهترین شیوه و روش زمان را مدیریت کنید، شایسته بود که از یک طریق دیگر نیز مساله زمان را برایتان حل و فصل نماییم. مرکز خدمات برج با همه امکانات سطح بالای تعریف شده این خدمت را فراهم آورده است که در همه ساعات روز و در همه روزهای سال و بالاخص در روزها و ساعاتی شما در محل کار خود حاضر نیستید کارهای شما را دنبال و پیگیری نماید. با انجام هماهنگی قبلی کارشناسان خبره مرکز خدمات برج امور اداری شما را در روزهای تعطیل و در ساعت‌هایی که دنیا به کار و فعالیت مشغول است؛ اما شما در حال استراحت هستید پیگیری کرده و انجام خواهند داد و نتایج را به هر شکل و در هر زمانی که مایل باشید به شما گزارش خواهند داد.

کافی‌شاپ کافی‌شاپ مستقر در بخش تجاری پروژه، به‌عنوان بخشی از خدمات غذا و نوشیدنی برج، محلی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و مکانی آرام برای قرارهای ملاقات مخاطبان برج می‌باشد.

ارائه خدمات اینترنتی و IT استفاده از اینترنت مطمئن و همیشه در دسترس یکی از دغدغه‌های همه صاحبان کسب و کار در ایران است. طراحان برج برای حل این موضوع برای همیشه تمامی امکانات و تجهیزات مورد نظر برای استقرار پهنای باند ویژه اینترنت را به برج فراهم کرده‌اند. از این طریق مالکان واحدها از انجام هزینه سخت‌افزاری برای دریافت پهنای باند از خارج به داخل واحد را نخواهند داشت و مدیریت برج ارائه این سرویس را به انضمام خدمات پشتیبانی 24 ساعته به‌عهده خواهد داشت.

گل آرایی امکانات مدیریتی منحصربه‌فرد برج این امکان را فراهم کرده است که بخش بسیار قابل توجهی از نیازمندی‌های ساکنان و مالکان برج در خود برج و یا از طریق مدیریت برج فراهم شود. به‌نحوی که بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات با معقول‌ترین هزینه در اختیار شما قرار داده شود. در این راستا این امکان را بوجود آورده‌ایم که گل آرایی و باغبانی و ایجاد و نگهداری فضای سبز در داخل واحدها به هر شکل و اندازه‌ایی که باشد به علمی‌ترین و بهترین روش توسط مدیریت برج انجام شود.

جایگاه اختصاصی تشریفات جایگاه اختصاصی تشریفات به‌عنوان نیاز اولیه واحدهای اداری لوکس، آماده ارائه خدمات ترانسفر، استقبال و بدرقه برای مدیران و مهمانان ویژه واحدهای اداری برج می‌باشد.

شهربازی کودک این امکان در دو بخش مستقل ارائه خدمات خواهد کرد: ارائه خدمات به ساکنان و مالکان: این خدمت برای ساکنان و مالکان و همکاران ایشان در جایگاه یک مهدکودک ارائه خدمات خواهد کرد و این امکان را فراهم می‌آورد که همه ساکنان برج فرزندان خود را در ساعات اداری به مهدکودک برج بسپارند و با فراغ بال به امور کاری خود رسیدگی نمایند. بدون شک نزدیک بودن و در دسترس‌بودن یکی از وجوه تمایز برج می‌باشد. ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان: تمامی مراجعه‌کنندگان نیز می‌توانند در ساعاتی که برای انجام امور کاری و اداری و تجاری خود به برج مراجعه می‌کنند عزیزان خود را به این مرکز تفریحی بسپارند و مطمئن باشند که با ارائه بهترین خدمات فرزندانشان بهترین ساعات را تا اتمام کارهایشان در برج سپری خواهند کرد.

کافه رستوران کودک کافه رستوران کودک در همجواری شهربازی با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌ها، امکانی مؤثر در ارائه خدمات غذایی سالم و مفرح برای مخاطبان مجموعه می‌باشد.

لابی اختصاصی برج اداری لابی اختصاصی برج اداری در مجاورت اتاق‌های شیشه‌ای گفتگو و رستوران بین‌المللی، با طراحی لوکس فضایی ایده‌آل برای انتظار و ملاقات‌های کوتاه مدت مالکین بخش اداری برج می‌باشد.

بیزینس سنتر انجام کارهای مربوط به کسب و کار به بهترین شکل و روش، مستلزم در اختیار داشتن ابزار و امکانات مناسب و گاهاً خاص است که خرید و مالکیت آن برای همه صاحبان مشاغل اعم از حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر نیست. همواره منابع محدودند و همین منابع محدود نیز صرف مهم‌ترین کارها می‌شود. طراحان «برج اداری-تجاری آرمیتاژ گلشن» با درک این محدودیت مهم، بخش قابل توجهی از طراحی‌های خدمات را معطوف این نکته کرده‌اند و با ایجاد مرکز خدمات تجاری مرکزی در برج، این امکان را برای همه مالکین و ساکنین به‌وجود می‌آورند که برای انجام کارهایشان به بهترین شکل و روش نیازمند صرف منابع محدودشان نشوند و سرمایه‌هایشان را صرف اولویت‌هایشان کنند. این مرکز یک دفترکار مجهز و تمام عیار است و همه دستگاه‌ها و ماشین‌ها و امکانات یک دفتر‌کار برای استفاده عمومی مالکان، ساکنان و مستأجران درنظر گرفته شده است. برخی از امکانات موجود Business Center عبارتند از: • کامپیوتر با تمامی ملحقات آن به تعداد لازم • پرینترهای تک رنگی در سایزهای A5 تا A1 با امکان پرینت سریع • اسکنر قوی برای اسکن انواع عکس و متن تا سایز A3 • دستگاه تکثیر و کپی با امکانات کامل • دستگاه فکس لیزری • پهنای باند اینترنتی با سرعت بالا و نامحدود • امکان استفاده از کلیه نرم‌افزارهای کاربردی اداری جهت تایپ، تکثیر، ساخت گزارش، طراحی و غیره. • 10 خط تلفن با سیستم سانترال قوی و امکانات جذاب • امکان استقرار ناسب برای انجام کارهای اداری

گالری هنری مرکز گالری برج نیز در کنار جایگاه اداری و تجاری آن از نظر طراحی جایگاه ویژه‌ای دارد. این مرکز درنظر دارد تا با دعوت از برگزاری فعالیت‌های هنری اصیل در برج، این امکان را فراهم آورد که گروه‌ها و طبقات مختلفی از جامعه از برج دیدن نمایند و صاحبان هنر بتوانند از این امکان برای تجاری‌سازی فعالیت‌های هنری خود بهره ببرند.

موزه آرمیتاژ موزه هنرهای مؤثر آرمیتاژ در فوقانی‌ترین طبقه پروژه یک مکان ایده‌آل برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای فرهنگی خاص بوده که مخاطبان خاص می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه و رویدادها، چشم‌اندازی زیبا از شهر مشهد را برفراز بام آرمیتاژ تجربه نمایند.

ورودی ویژه پل هفت تیر طراحان برج علاوه‌بر اینکه در طراحی سازه و بنا تمامی استانداردهای روز دنیا را رعایت کرده‌اند تا برجی در خور مشهد مقدس و ایران سرفراز طراحی کنند. همواره این را نیز مدنظر داشته‌اتد که این برج به یکی از جاذبه‌های اصلی شرق کشور نیز تبدیل شود. ورودی ویژه از طریق پل ارتباطی خیابان هفتم تیر به طبقه دوم عریض‌ترین پلی است که تاکنون با این منظور طراحی شده است. این پل در عین اینکه یک دسترسی عمومی به مرکز تجاری برج است کاربری‌های ویژه‌ای نیز دارد..

سیستم تأسیسات مرکزی سرمایش و گرمایش همزمان دلیل انتخاب این آیتم به‌عنوان یک خدمت ویژه این بوده که این سیستم‌ها از بهترین برندهای موجود حال حاضر دنیا انتخاب شده‌اند. اطمینان خاطر استفاده‌کنندگان از سرویس همیشه در دسترس و بدون وقفه و از همه مهم‌تر داشتن تأسیسات پشتیبان از ویژگی‌های این خدمت برج آرمیتاژ گلشن می‌باشد. این خدمت استفاده از سرمایش و گرمایش را در همه فصول سال و به‌طور یکنواخت در اختیار ساکنان و مالکان قرار می‌دهد.

سالن چند منظوره سالن اختصاصی برگزاری مراسم‌ها، در طبقات فوقانی برج به‌عنوان یک فرصت برای مدیران و مالکین واحدهای اداری درنظر گرفته شده است.

آرایشگاه توجه به سلامت و زیبایی ساکنان هموراه مدنظر است. از این رو در کنار ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی و رفاهی مراکز زیبایی و آرایش ظاهری نیز برای خانم‌ها و آقایان تدارک دیده شده است که در بهترین فضای موجود و با صرف کم‌ترین زمان در همان محل کار و زندگی خود از خدمات زیبایی نیز بهره‌مند شوند.

خدمات خودرو ارائه خدمات سرویس و نگهداری خودرو، از قبیل: • سوخت‌گیری خودرو در محل پارکینگ با هماهنگی قبلی • تعویض انواع روغن، انواع فیلتر در محل پارکینگ با هماهنگی قبلی • ارائه گزارش دوره‌ای یادآوری، برای خدمات خودرویی انجام شده

مرکز خدمات اداری ارائه خدمات اداری در بخش‌های سالن‌های کنفرانس و اتاق‌های شیشه‌ای گفتگو، به‌عنوان یک خدمت خاص در اختیار مخاطبین مجموعه قرار می‌گیرد.

فهرست مطالب