مجتمع تجاری شهر کودک شاپرک

در این پست از سایت ایران مولتی می پردازیم به معرفی مجتمع تخصصی کودک؛ شهر کودک شاپرک را می توان به عنوان اولین مجتمع تخصصی کودک در ایران معرفی کرد. شهرکودک شاپرک با هدف بررسی و رفع نیازهای کودکان  در تابستان سال 1395 در تهران راه اندازی و بهره برداری شد. در مرکز خرید شاپرک می توانید شاهد حضور برندهای برتر در زمینه ارائه خدمات به کودکان باشید. همچنین موقعیت مناسب و دسترسی راحت در کنار معماری و سازه زیبا و مناسب آن بهمراه سیستم امنیتی هوشمند در همان ابتدا به خوبی جلب توجه خواهد کرد.

امکانات شهر کودک شاپرک

مجتمع تجاری شاپرک در 9 طبقه طراحی و ساخته شده است. از جمله امکانات آن می توان به بیش از 40 واحدهای تجاری مخصوص کودکان در زمینه های پوشاک کودک, سیسمونی, اسباب بازی, مبلمان و فرش اتاق کودک, شهربازی, دهکده خوراکی (فودکورت), بخش های آموزشی کودکان و دهکده سلامت جهت ارائه خدمات بهتر به کودکان اشاره کرد. از دیگر امکانات شاپرک می توان از 4 طبقه پارکینگ سرپوشیده, اتاق کودک و مادر (جهت شیردهی کودک) و همچنین بیش از 20 واحد اداری نام برد.

راهنمای طبقات در مجتمع تجاری تفریحی شاپرک

در شهر کودک شاپرک شاهد 4 طبقه پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده با ظرفیت 270 خودرو, 2 طبقه واحدهای تجاری مخصوص کودکان با بیش از 400 فروشگاه مرتبط و 3 طبقه واحدهای اداری و  آموزشی کودکان خواهیم بود. در طبقه +2 شاپرک می توانید از شهربازی استاندارد و مناسب هر رده سنی کودکان استفاده کنید. همچنین فودکورت شاپرک با 9 غرفه تنوع غذایی بهمراه کیفیت مناسب آماده ارائه خدمات به شما و کودکان هستند. طبقه +3 تا +5 مجتمع شاپرک به واحدهای اداری, آموزشی و خدماتی مخصوص کودکان اختصاص داده شده است.

برندهای شهر کودک شاپرک

از جمله برندهایی که در شهرکودک شاپرک حضور دارند عبارتند از, شهر کودک, Capella, Caramell, Mama Papa, ام تی کیدز, استار کیدز, Tutu, ویانا, Winx, Baby Panda, دهکده, BCC, بی بی ایس (Baby Ace), کارترز (Carter’s), شابن, ال سی وایکیکی (LC Waikiki), آپادانا, پگ پرگو, توی توی (Toy Toy), آمانو و Baby Sooks که همگی از برندهای خوب در زمینه ارائه خدمات به کودکان هستند.

برندهای آموزشی در مجتمع تجاری شاپرک

همانطور که اشاره شد در مجتمع تجاری شاپرک شاهد حضور برندهایی نیز در زمینه آموزشی و ارائه خدمات به کودکان خواهید بود. از جمله این برندها می توان به مواردی همچون؛ مرکز روانشناسی مسیر سپید, موسسه فرهنگی پلان, آتلیه تخصصی کودک بن سای, باشگاه ورزشی کودکان, مهد کودک نمونه و آموزشگاه بازیگری کودک پانیذ اشاره کرد.

اطلاعات تماس و آدرس شهر کودک شاپرک

آدرس : بزرگراه رسالت، نرسیده به بزرگراه باقری، شهرکودک شاپرک

 

فهرست مطالب