پروژه چند منظوره تجاری اداری آرتمیس

برج های چند منظوره
برج های چند منظوره برج هایی هستند که به صورت همزمان خدماتی شامل تجاری، اداری، تفریحی و خدماتی را ارائه می دهند

آرتمیس

این مجموعه به عنوان یک پروژه ملی و فرامنطقه ای در زمینی به مساحت قریب به ۳۱ هزار متر مربع و با زیربنایی حدود ۳۶۵ هزار متر مربع در ساحل شمالی دریاچه چیتگر قرار گرفته است. این پروژه دارای شش برج، شامل هفت طبقه پارکینگ منفی یکپارچه به ظزفیت ۵۰۰۰ خودرو می‌ باشد. بلندترین برج این مجتمع ۳۲ طبقه و کوتاه ترین برج آن ۲۵ طبقه (با احتساب ۷ طبقه پارکینگ) است که قرارگیری برج‌های مذکور به صورات یگپارچه، ساختار کلی آرتمیس را شکل می‌دهد.

 

برج های تجاری و اداری آرتمیس پروژه ای ملی و فرامنطقه ای

بزرگترین مجتمع تجاری ادرای شمال دریاچه چیتگر با بهترین چشم انداز به بزرگترین دریاچه مصنوعی کشور، توسط اتحادیه تعاونی های مسکن نمونه رسا در حال ساخت است.این پروژه در زمینی به مساحت 30 هزار و 388 و با زیربنای 365 هزار مترمربع، تصویر یک کشتی بزرگ و باشکوه را در ذهن تداعی می کند. این طراحی با توجه به همخوانی گویا و دلپذیری که با دریاچه مقابل مجتمع دارد، اثری طولانی مدت در ذهن بیننده داشته و از خاطرش محو نخواهد شد.آرتمیس دارای پنج قطعه مجزا و شش برج است که هر قطعه دارای سند و پروانه مستقل می باشد. هر برج چهار طبقه تجاری دارد و مابقی طبقات آن اداری هستند. برای هر بلوک نیز هفت طبقه پارکینگ در نظر گرفته شده که مجموعا گنجایش حدود چهار هزار خودرو را دارد.

موقعیت جغرافیایی پروژه

پروژه تجاری اداری آرتمیس در بخش مرکزی منطقه 22 (غربی ترین نقطه تهران)، در بهترین نقطه از حاشیه دریاچه چیتگر و در بافتی نو از شهر که مبتنی بر اصول شهرسازی ساخته شده، واقع شده است. از شمال رو به کوهستان است، در جنوب چشم اندازی زیبا و بدیع از دریاچه آبی چیتگر دارد و از غرب و جنوب غربی آن، می توان طبیعت سرسبز پارک جنگلی چیتگر را به تماشا نشست. شرایط ممتاز فیزیکی، زیست محیطی، تفریحی، اقتصادی و قرار داشتن در محور چهار باغ، موقعیت ویژه جغرافیایی را برای این پروژه تجاری اداری ایجاد کرده است. وجود بزرگراه حکیم در فاصله 500 متری از جنوب دریاچه چیتگر و بزرگراه همت در 300 متری شمال پروژه، از دیگر امتیازات جغرافیایی آن است. همچنین بلوار 35 متری شمال دریاچه با فاصله کمتر از 100 متر از شمال آرتمیس عبور می کند و آزادراه های آزادگان و تهران – شمال نیز در فاصله کمتر از دو کیلومتر در ضلع شرقی پروژه قرار دارند. محور 45 متری چهارباغ، بدون فاصله از ضلع جنوبی پروژه آرتمیس و خیابان های 12 و 20 متری نیز از شرق، غرب و شمال پروژه عبور می کنند. وجود این شریان های ارتباطی، امکان دسترسی های سهل و آسان از آرتمیس به نقاط مختلف، به ویژه تهران و کرج را فراهم کرده است.

امتیازات اقتصادی پروژه:

واقع شدن در منطقه 22 تهران با توجه به ویژگی های این منطقه، چشم اندازهای مطلوب اقتصادی را پیش روی این پروژه قرار می دهد. آبگیری دریاچه چیتگر و جذب گردشگران بسیاری که برای دیدن دریاچه، به این منطقه می آیند، تحولی همه جانبه را در منطقه 22 نوید می دهد که یکی از مهمترین این تحولات، رونق اقتصادی است. این رونق با توجه به قرارگیری پروژه تجاری اداری آرتمیس در حاشیه شمالی دریاچه چیتگر، به میزان بیشتری متوجه این پروژه خواهد بود. وجود پارک جنگلی چیتگر، اجرای طرح های تفریحی و گردشگری متنوع و متعدد، ساخت پروژه های مسکونی زیبا که با استقبال بسیار بالایی مواجه شده اند، برنامه ریزی های کلان مدیران شهری برای تبدیل کردن منطقه 22 به قطب گردشگری تهران و آب و هوای مطلوب این منطقه، همگی بازدهی اقتصادی پروژه آرتمیس را بسیار بیشتر از پروژه های مشابه، افزایش می دهند. موقعیت خاص این پروژه در محور تجاری اداری چهارباغ نیز با توجه به اینکه این محور به عنوان محلی برای جذب و ساماندهی اصناف تهران انتخاب شده است، می تواند تاثیر به سزایی در افزایش ارزش افزوده آرتمیس داشته باشد. از سوی دیگر مهمترین پشتوانه برای کسب بیشترین امتیازات اقتصادی، طراحی و اجرای کامل و بی نقص این پروژه است. سیمای زیبای مجتمع، فضاسازی های مناسب، داشتن امکانات خاص مانند هلی پد، خلق تجربه های فضایی متفاوت در بلوک ها، طراحی داخلی شکیل و بهینه و سایر ویژگی های برجسته این پروژه، نقطه اتکایی مطمئن برای داشتن بیشترین ارزش اقتصادی و کسب سود است.

سرمایه گذاری در پروژه آرتمیس فرصتی با ارزش افزوده بالا

در حال حاضر پروژه برج های تجاری و اداری آرتمیس به عنوان فرصت سرمایه گذاری و خرید با ارزش افزوده بالا تعریف شده که با بهره مندی از ساز و کار سهام متری، بستری مناسب برای سرمایه های خرد در پروژه ای ملی و فرامنطقه ای را فراهم کرده.

پیش بینی امکانات رفاهی و تفریحی

تاکسی هوایی، مرکز همایش‌ های بین المللی، سینما، شهربازی، هایپر مارکت، مجموعه های ورزشی (استخر، سونا و بدن سازی)، فودکورت، رستوران های بین المللی متنوع و VIP با بهره مندی از چشم انداز دریاچه و … . فعالیت تاکسی هوایی همزمان با بهره برداری پروژه و برای اولین بار در کشور جهت پذیرایی از مهمانان خارجی در لابی های VIP طبقات فوقانی می باشد که با هلیکوپتر به برج های تجاری و اداری آرتمیس وارد خواهند شد.

فهرست مطالب