برج لوکس تریتیوم 2

برج لوکس تریتیوم 2

پروژه مسکونی تریتیوم 2 جزو برج های شخصی ساز و از لوکس ترین برج های منطقه 22 میباشد, این پروژه مشارکت در ساخت بین شرکت نیکان سازه سدید و تعاونی مسکن معاونت حمل و نقل ترافیک تهران میباشد.

شرکت نیکان سازه ساخت برج تریتیوم 2 را با طراحی و متریال متفاوتی انجام می دهد و برج تریتیوم 2 در منطقه 22 بسیار متفاوت از برج های دیگر است.

شرکت نیکان سازه از سازندگان بنام و معتبر منطقه 22 میباشد که در حال حاضر برج تریتیوم 1 را ساخته و تحویل داده است و در حال ساخت پروژه‌های مشابه در شهرک مروارید شهر است. برج مجلل تریتیوم 2 از معدود برج های شخصی ساز منطقه 22 بشمار میرود.

موقیعت مکانی برج تریتیوم 2

پروژه تریتیوم 2 از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. این پروژه در قسمت شمال دریاچه چیتگر، شمال اتوبان خرازی، شهرک باقری و در نزدیکی شهرک چیتگر قرار گفته است.

برج تریتیوم 2 نزدیک کوهستان، شمال دریاچه چیتگر و روبروی بزرگترین بازار خاورمیانه (ایران مال) که یکی از بزرگ‌ ترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود قراردارد.

لوکیشن برج تریتیوم 2 باعث گردیده تا ساکنان این برج از آب هوای سالم در منطقه ای بدون ترافیک و آلودگی هوا و آلودگی صوتی برخوردار باشند و دسترسی بسیار خوبی به اتوبان‌های اصلی مانند بزرگراه خرازی دارند.

علاوه بر این اهالی این برج میتوانند از مکان های زیبا و تفریحی منطقه 22 مانند آبشار تهران و مراکز تجاری مجموعه بام‌لند و فضای تفریحی زیبا مانند دریاچه چیتگر (خلیج فارس) و پارک جنگلی چیتگر که در فاصله نزدیکی نسبت به برج قرار خواهند داشت استفاده کرده و اوقات فراقت خود را در این مکان ها بگذرانند.

در غرب این پروژه بزرگ‌ترین شهر بازی خاورمیانه نیز در حال احداث می‌باشد که ازمزیت های موقعیت مکانی این برج محسوب می‌شود.

در اطراف این پروژه ، پروژه های معتبر دیگری مانند پروژه اطلس 3، نارنجستان 3 و پروژه هما پارسه قرار دارند.

مشخصات برج تریتیوم 2

زیربنای کل این پروژه 2200 متر مربع است. برج تریتیوم 2 در غالب یک برج 19 طبقه است که 15 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی و مشاعات و 3 طبقه پارکینگ‌ها و انباری‌هاست که که مجموعه برج ۱۲۰ واحد مسکونی با متراژهای متفاوت می‌باشد. متراژ واحدهای این برج 111 متر و 114 متر 2 خواب و 133 متر سه خواب میباشد.

تیم طراحی پروژه تریتیوم 2 این پروژه را از لحاظ معماری به‌صورت ویژه طراحی کرده‌اند تا یکی از خاص‌ترین و لوکس‌ترین پروژه‌های منطقه باشد. تمامی واحد ها دارای تراس های قابل چیدمان و پنجره های تمام قد شیشه ای است.

نکته قابل توجه این پروژه این است که طبقه اول برج در ارتفاع ۱۸ متری از زمین قرار دارد و این موضوع بخاطر اجرای پارکینگ‌های برج روی زمین می‌باشد بطوریکه طبقه همکف لابی و مشاعات و 3 طبقه پارکینگ انباری و بعد طبقه اول مسکونی میباشد .

مشخصات سازه‌ای برج لوکس تریتیوم 2

از مشخصات سازه‌ای پروژه می‌توان به اسکلت فلزی با پیچ و مهره سقف های عرشه فولادی که باعث سبکی بیشتر سازه و مقاومت بیشتر در برابر زلزله و سرعت اجرای بالای پروژه میشود اشاره کرد.

تمام دیوارها عایق حرارتی و صوتی هستند و بصورت 3D پنل اجرا شده است.

پنجره‌های این پروژه به صورت دو جداره با فریم آلومینیوم برای سبکی و مقاومت بیشتر طراحی شده است.

پنجره‌ آپارتمان‌های برج تریتیوم به صورت تمام قد طراحی شده است که دارای شید متحرک و متصل به سیستم هوشمند برای تنظیم نور واحد می‌باشد و با توجه به اینکه تعداد زیادی از واحدهای برج تریتیوم دید کوهستان و دریاچه را دارند، وجود پنجره‌های تمام قدی به‌ویژه در سالن پذیرایی منظره‌ای جذاب از کوهستان و دریاچه را برای ساکنین این برج ایجاد میکند.

امکانات برج لوکس تریتیوم 2 در منطقه 22

برج تریتیوم ۲ کلیه امکانات یک برج مدرن و لوکس را دارا میباشد و علاوه بر آن امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
  • سیستم حفاظتی مانیتورینگ
  • سالن اجتماعات و مراسم چند منظوره
  • سالن بدنسازی و ورزشی مجهز
  • سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS
  • روف گاردن 360 درجه
  • تمام برج مجهز به فیبر نوری

خرید و فروش برج تریتیوم 2

واحدهای پروژه با قیمت قطعی و انتقال قطعی سند در دفتر شرکت سازنده انجام میشود.

شرایط پرداخت برج تریتیوم 2 به صورت زیر میباشد.

70 درصد نقد 20 درصد اقساط 5 درصد تحویل 5 درصد سند

زمان تحویل پروژه تریتیوم 2

زمان تحویل برج لوکس تریتیوم 2 برای انتهای سال 1400 توسط شرکت سازنده تخمین زده شده است. برای تضمین تحویل به موقع پروژه از سوی شرکت سازنده برای خریداران تعهد جریمه دیرکرد و ضرر زیان در نظر گرفته شده است. تمامی واحدها در برج تریتیوم 2 بصورت دیزاین شده و با اجرای تمام نصبیجات اعم از سرمایش گرمایش (داکت اسپیلت) کابینت های گلس ترک، کمد دیواری، رنگ آمیزی و … تحویل داده خواهد شد.

فهرست مطالب