پروژه مدیران شهرداری

پروژه مدیران شهرداری دومین پروژه تعاونی منابع انسانی شهرداری استان تهران میباشد که در منطقه 22 در حال ساخت میباشد.این تعاونی که نمونه همین برج را ساخته و تحویل اعضا بدهد توانسته با مدیریت درست رضایت اعضا خود را جلب نماید.

از نکات مثبت پروژه مدیران شهرداری استفاده از متریال برند ، طراحی واحدها این پروژه به گونه ای که همه واحدها دارای پلان مهندسی و نور کافی هستند. موقیعت مکانی برج مدیران شهرداری جنوب شرق دریاچه چیتگر محله کوهک در بلوار دانشگاه قرارگرفته است.

دسترسی برج به دلیل قرارگیری در بلوار اصلی به تمامی مراکز مانند مرکز خرید طوبی، پارک چیتگر، بام لند و بزرگراه های اصلی، عالی و در چند دقیقه میباشد.

مشخصات برج مدیران شهرداری

این برج که به شکل ال مانند طراحی شده شامل 25 طبقه سازه ای به شرح زیر است : 21 طبقه مسکونی 3 طبقه پارکینگ انباری 1 طبقه لابی و مشاعات، متراژ واحدها 105 تا 112 متر 2خواب میباشد و در هر طبقه از برج مدیران شهرداری، 8 تا 4 واحد میباشد. در نهایت هر برج 144 واحد میباشد. مام واحدها در برج مدیران شهرداری انتخاب واحد(طبقه – جهت مشخص میباشد) شده اند و تمامی اعضا مالکین واحد مورد نظر خود را باتوجه به الویت انتخاب نموده اند.

امکانات و مشاعات برج مدیران شهرداری

  • لابی مجلل – 2 روف گاردن
  • سالن ورزشی و بدنسازی
  • سالن جشن و مراسم
  • فضای بازی کودکان

خرید و فروش واحد های پروژه مدیران شهرداری

باتوجه به اینکه تمام واحدها در این پروژه مشخص میباشند قیمت آنها باتوجه به طبقه وجهت ویوی واحد متفاوت میباشند. ، قیمت واحد های پروژه مدیران شهرداری بصورت متری معامله میشود . ، اقساط باقیمانده واحدها از 350 تا 750 میلیون تومان بسته به طبقه متفاوت است. ، زمان تحویل پروژه مدیران شهرداری برای 06/1401 پیش بینی شده است .

تحلیل کارشناسی برج مدیران شهرداری

این پروژه از نظر دسترسی و لوکیشن در ردیف برتر پروژه های با موقیعت مکانی خوب قراردارد. همچنین باتوجه به اینکه تعاونی مدیران از متریال لوکس برند استفاده میکند از نظر کیفیت هم نمره بالایی میگیرد. مشاعات فضای سبز این پروژه از دیگر نکات مثبت برج مدیران میباشد. بطور خلاصه برج مدیران برای خریداران که به دنبال واحد 2خواب در برج لوکس هستند بسیار پیشنهاد میشود.

فهرست مطالب